Otizm ile bu durumun ilgisi yok korkmayın, bahsettiğiniz durumda bebeğinizin işittiği belli. Belki adına tepki vermiyordur o kadar. Bu durumun da üstüne biraz giderek, ismini daha çok sayıklayarak çözebilirsiniz. Mesela örneğin “Ayşe mamasını böyle içiyor, Ayşeyi yıkıyorum, Ayşe ile şu oyunu oynayacağım, Ayşenin uyku zamanı” gibi yaptığınız şeyleri betimlerseniz daha çok ismini benimser. Bir sorun yok bence ☺️