1 aylık bebeğim var. Açken emzik emiyor fakat karnı doyduktan sonra emme refleksi göstermiyor. Dolayısıyla emziği de istemiyor. Karnı açken emzik verince emiyor sadece. Emziğe nasıl alıştıracağım? Gaz sancıları oluyor. Emzik rahatlatır belki diye emzik kullanmak istiyorum.