Kızlar selam 3 aylık bir bebeğim var doğduğu günden beri emme ile ilgili problem yaşıyoruz sütüm çok hızlı geliyor ve asla yetişemiyor sürekli tıkandığı için de emmek istemiyordu. Zar zor sakinleştire sakinleştire 2 buçuk ay boyunca emzirdim bir iki haftadır da biberon veriyorum çünkü artık ne benim piskolojim kaldı ne de onun ağlamaktan hali kaldı. Biberonla sağıp veriyorum. Önceleri uykuluyken bir şekilde emiyordu beni geceleri de aynı şekilde. Sonrasında gündüz tamamen bıraktı şimdi gece de çok az emiyor çünkü uyuyor. Biliyorum biberon tamamen meme reddi yapmış olabilir ama benim başka çarem kalmamıştı emsin diye o 2 buçuk ayda öyle yıprattım ki kendimi her pozisyonu denedim sürekli denedim memeyi teklif ettim olmadı başaramadım. Benim gibi yaşayan anneler var mı. Sütüm azalacak değil mi bebeğim emmediği için sadece sağım yaptığım için 🥹🥹