mysaa Merhabalar. Oğlumda ani yüksek ateş başlamıştı covid olmuş. Ateşi düşmüyordu bir türlü. Serum verdiler, doktor antibiyotik vs yazdı. Başına gelen var mı neler yapılıyor ne zaman nasıl geçiyor önlem almam gereken şeyler neler