Tazeanne68100 Kızlar aşırı sıcak oluyor gece elleri ayakları sicak ama vücudu bazen buz gibi oluyor üstünü ortsem şu gibi oluyor napacam şaşırdım terleyince çok uyanıyor zibinla yatsa üşür hasta olur mu diyorum lütfen fikir verin
organikirmik Tazeanne68100 aşırı sıcaksa üşümez niye üşüsün. Eğer alışık değilse ilk başta öyle oluyor ben çoraplarını çıkarıp deneyene kadar buz gibi oluyordu. Çıkardım, üstüne örtemesem de ayaklarına örtü attım maksat iç rahatlatmak. 2 gün sonra alışmıştı vücudu
ebru0311 Tazeanne68100 o terlediği için soğuk vücudu sıcak havale sadece zıbınla yatır o vücut ısısını dengeler ben de de öyle oluyor üstü biraz kalın oldu mu hemen terleyip soğuyor merak etme hasta olmaz asıl terlese olur hasta