Kızlar oğlum 13 aylık 3-4 gündür hasta olduğu için süt emmiyor.Burnu tıkalı olduğu için heralde.Hastaneye götürdük serumla açmaya çalıştılar ama pek bi etki etmedi.Yemek falan da çok yemiyor.Acaba mama versem içer mi? Bir aylıkken Aptamil mama vermiştim sonra sütüm arttığı için kesmiştim. Hangi markayı veriyim sizce?