Kızlar 3 aylık oğlum var ikiz eşii... Normalde 21 aralıkta doğcaktı 25 kasımda doğdu.. Şu 1haftadr çok değişti.meme aşmıypr mama yavaş içiyo. Altını değişiyorm yok yeöek yiyo yok gaz yookk. Hep bi huzursuzzz. Napmam lazm. İkizlere bide tek bakıyorm kafayı yicm artık