Kızım 3 yaşında. Tuvalet eğitimine başladık cumartesi günü. Hafta sonu evde gayet iyiydik. Pazartesi kreşe gitti. Öğretmenine söylemiyormuş altına salmış. Evde bana söylüyor gelince ve gayet güzel gidiyoruz tuvalete. Bugün ise altına da yapmamış. Tutmuş akşama kadar. Ben de biraz erken aldım kreşten eve gelince yaptı. Öğretmeni gidiyoruz tuvalete bekliyorum ama asla yapmıyor diyor. Evde yapıp okulda asla yapmamasının sebebi ne olabilir? Seviyor da gayet orayı öğretmenlerini falan. Çekiniyor mu yoksa sadece benimle ve evde mi yapmak istiyor? Bunu nasıl aşarız?