takyolseda Herkese merhaba hanımlar Aya girdik bebişimle ve ilk günden itibaren hiç emmedi hep mamayla besledim şimdi sma kullanıyorum sizce bu saatten sonra emer mi tutar mı yani sağmayı da denedim gögsüm hep yara oldu nerdeyse hiç sütüm çıkmıyordu belki emse süt gelirdi
minikbeyfnd Düzenli sagarsan hem cogalır hemde memeye geçiş yapabilirsin 5 aylık bebeğim var ilk günden beri sagıyorum
takyolseda Kartanesi26_ hangi makinayı kullanıyorsunuz acaba herkese sormak istiyorum bende mesilife elektrikli model var ve wee baby nin manuel olanı ama hiç gelmiyor sütüm saatte 10 damla çıkıyor
arinsmom Göğüsleriniz şiş mi ağrılı mı tıkalıysa eğer önce enjektörle boşaltıp yumuşatıp öyle de deneyebilirsiniz benim öyleydi o yüzden memenin ucu çıkmıyordu şimdi çıkıyor daha rahat tutturuyorum
takyolseda arinsmom hayır yumuşaklar ve dolu değiller hissediyorum ucu da var aslında silikon gögüs ucu aldım onda da çok büyük kaldı görünmüyordu almadı bebeğim