Herkese merhaba oğlum 2 yaşında malum geçimin artık imkansızlıgından dolayı işe başlamak durumunda kaldım. İşe başladığımdan beri bebeğim çok sık hastalanmaya başladı. İşten geldiğimde akşamları yatma vaktine kadar kaliteli vakit geçirmeye çalışıyorum günün eksiğini kapatmaya calısıyorum ama kendimi çok çok suçlu hissediyorum onun yanında olamadığım için sürekli işten ayrılmayı düşünüyorum özel sektördeyim benimle aynı durumda olan var mı bu durumla nasıl başa çıkıyorsunuz 😔