Arkadaşlar merhaba oğlum 4 gündür ateş var ilaçla düşüyor geri yükseliyor doktor bogazından dedi kültür testi aldı ama bişey çıkmadı. Doktor 6 dan oluşan Viral enfeksiyon dedi döküntüsü de var olgumun anarji için bir şurup verdi bide antibiyotik ama kullanma dedi