kaandurumoms Banyodan sonra kucağıma aldığımda, kendini sıkıp ağladığında emzirdiğimde altta kalan bacağı genelde böyle morarıyor yatırdığımda bir süre sonra geçiyor bunun sebebi ne olabilir? Elleri bacakları ve yüzündede anlık oluyor bu morarma
yeni_anne__ kaandurumoms bencee çocuk doktorunuza götürmekte fayda varr zamann kaybetmeden çok geçmiş olsun
kaandurumoms gncglc yük üstüne ağırlık vermiyorum ben ama anlayamadım sağlık ocağı kardiyolojiye götğr dedi endişelendim YorgunAmaMutluAnne ev 30 derece 🤯
ozgecankosar kaandurumoms bence acilen doktora gidin hatta bugün acilden giriş yapın baksınlar . Yani niye beklediniz ki bu beklenecek bişey değil kıyamam yavruma . İhmale gelcek bişeye benzemiyor 😐
alyamoms_ kaandurumoms bence bir kardiyolejiye götür canım orası bakıyor bu bacak morarmalarına diye biliyorum damarlardan ötürü
yavrupotuncek kaandurumoms kız bacım çok sanlsiin az önce instada çok iyi bir doktor var takip ediyorum o doktora bu sorunun aynısını sormuşlar doktorda normal olduğunu söylemiş tabi çocuğu kucağından indirince morarma geçiyorsa normalmiş çünkü kucakladigimizda falan kan dolaşımından dolayı öyle oluyomuş için rahat olsun eğer indirdiğinde geciyosa
[silindi] kaandurumoms canım acil bir kardiyolojiye gitmelisin benim bebeğimin teni çok beyaz damarları da mordur ama genetik benimki de öyledir böyle görünmüyor ama yenidoğanken doktorumuz onda bile kuşkulanıp bizi sevk etmişti. Yani şöyledir böyledir deme kesinlikle bir göster kıyamam yavruna inşallah önemsiz bir şeydir
kaandurumoms sinem240_ merhaba canım evet kardiyolojiye götürdüm kalbine baktı ultrason ile çok şükür temiz çıktı. Dolaşım sebebiyle morardığını söyledi doktor. Geçecek kendiliğinden büyüdükçe dedi. Çok şükür yaşamadık tekrar