10 aylıktan bildiriyorum kızlar doğum kilom kesinlikle gitmiyor diyete başlıyorum sütüm azalıyor psikolojim bozuldu artık yaz geldi rahat rahat dışarı çıkamıyorum bile kilom yüzünden acaba kahve tarzı birşey mi kullanmalıyım kullanan var mı aranızda birbirimize motive olalım diye geldim