NeslihanBusra ki takmanız gerekli zaten yüzde 60 70 görme varsa ellemiyorlar. Oğlumun gözü çok hafif bozuk doktor gözlüğe gerek yok takip edelim 60 70 varsa ellemiyoruz dedi. Kızımın sadece astigmat onu bile düşük numara veriyorlar olduğundan, alismasin gözü büyümesin diye. Mutlaka takın yoksa ilerletir miyop çok çok hızlı ilerliyor.