hellinn34 Kızlar maşam bozuldu. Dyson kullanan var mı ?? Yoksa başka bişey mi önerirsiniz ? Dyson uzun süre kalıyor mu kullananlar lütfen bilgilendirsin 🙏🏻
Asyaveannesi04 hellinn34 saçlarınız aşırı kalın yâda aşırı ince telliyse airwrap tutmuyor bende var, eşim daha çok kullanıyor diyebilirim
hazale966 hellinn34 airwrap kullanıyorum. Memnunum. Saçım kalın telli maşa yaptıgımdada düz fön çektigimdede 1-2 gün kalıyor ama tabi maşa yaparken köpük sıkıyorum ben yada nemli saça yapıyorum daha kalıcı oluyor