Bebeğimin pipisi gömük pipiymiş sünnet ettirdik. Doktor öncesinde muayene edip söylemişti ama sünnette bir problem görmedi ki sünnet etti. Sünnet sonrası krem verdi onun harici masaj veya geri ittirme ile ilgili bişey söylemedi. Sanırım zamanla düzelen bir durum. Yaşayan var mı? Farklı yaptığınız bir şey oldu mu yoksa akışına bırakıp yaranın kendiliğinden iyileşmesini mi beklediniz