Bir aydır ağrıyan dişim için pazar günü randevu aldım. Randevu aldıktan sonra dişim hiç ağrımadı🙄🤣
Neyse, dün gittim. Ağrıyan dişimin çekilmesi gerektiğini söyledi. “Cuma günü gel” dedi.
Diş çektirmekte kararlıydım ama, ağrı geçince bi tık kararımdan uzaklaştım.. Haftaya falan mı ertlesemm diyorum🤔 “Ha bu hafta, ha başka hafta ne fark eder ki” diyorum💁🏻♀️
Dişini çektirip çektirmeyeceğini de buraya sormazsın be hoptiri 😂