mom97X bir bilgim yok ama kendi düşüncem olarak ekran ekrandır illaki zararı vardır. 5 aylık oldu sayılır bebeğim ekrandan uzak tutuyorum. Gidebildiğim yere kadar devam edeceğim. Ama şöyle bir durımum var sağlık sebeplerinden ötürü tuvalete uzun kalkıyorum. Evde bebeğimi emanet edeceğim kimse yok. Uyuduğunda tuvalete girmeye çalışıyorum ama bazen olmuyor uyanıkken mecburiyetten dolayı girmek durumunda kalıyorum. O sırada bu bir kaç seferdir bu videoları açmak zorunda kaldım. Asla istemezdim ama elimde olmayan sebeplerden ötürü işte.. öncesinde ben tuvaletteyken çığlık çığlığa alıyordu çıkana kadar. İkimizde perişan okuyorduk 😓