yunussemre sicaklardandie sıvı kaybı olmaması için sık sık emzirmeye çalsın su bu aylarda onerilmiyo sadece anne sütü . Benim kızımında 2 gündür ciddi azaldı çünkü çok sıcak hava 2 gündür suyla destekliyorum mama sonrası ama yinede yeterli değil sanırım az islaniyo bezleei