Kızlar 13 günlük bebeğim var, ilk hafta sarılık olmadın diye 2-3 saatte bir uyandırıp emziriyordum, şimdi birkaç gündür 4 saat falan uyuyor bıraksam, kesintisiz kaç saat uyusa sıkıntı olmaz? Tecrübeli anneler yardım edebilir mi? 4 saat falan uyuyunca oha çok uyudu acıkmadı mı falan diyorum