Kızlar selam. 3 ay 21 günlük oğlumla o kadar yıprandım ki anlatamam. Yani doğduğundan beri zor bi bebekti zaten çoklu besin alerjisinden dolayı sürekli huzursuzdu :( ama şu son 1 haftadır ben ben değilim. Oğlumda tanıdığım bildiğim oğlum değil. Doğduğundan beri dönem dönem hep meme reddi yaşadık zaten ama şu son 1 haftadır gece ve uyku harici beni emmiyo. Ne yaptım ne ettiysem olmuyo. Sanırım 4. Atağa da denk geldik. Sütüm stresten azalıyor farkındayım sağmaya çalışıyorum ama inanın bazen ona bile gücüm olmuyo. Beni en iyi alerjik ve huysuz bebek anneleri anlar diye düşünüyorum. Ne yiyeceğimi şaşırdım. İnek sütü ve ürünleri yasak yumurta yasak dana eti yasak kırmızı her şey ysak domates salça karpuz çilek vs. Dün 1 tk keçiboynuzu pekmezi yedim unutup o an aklıma gelmedi ona da alerjisi olabileceği. Bugün çocuğun yüzünü tanıyamazsınız. Hep yara gibi şeyler çıktı yüzünde. Çıldırmama ramak kaldı. Nolur geçiyor diyin.. bugünlerde geçiyor diyin gerçekten ihtiyacım var duymaya