belgin2 Selam kızlar bebeğim 3 gün sonra 11 aylık olacak şimdiye kadar her öğünde yeni taze yaptım yedirdim ama malum havalar da sıcak yemek yapmak çok zor bugün yaptığım çorbayı dolaba kaldırsam yarın öğlen yedirsem olmaz mı siz nasıl yapıyorsunuz
babyboy_35 belgin2 ver kız ne olacak ben herşeyi fazla fazla yapıyorum buzluğa bile atıyorum yemek yapmak istemediğimde ordan çıkarıyorum
aydint 6 aydan beri veriyorum her öğün hep taze yapamam maalesef, çok olan çorbayı kavanozlarım, bizim yediklerimizden de yer kendimizede hergün taze yemek yapmam