Merhaba bir haftadır bebeğimin kafasında kızarıklık var çok yerinde gece kaşımaktan uyuyamıyo . Uykusundan uyanıyor . Doktora gösterdim ilaç verdi hiç bi faydası yok . Dün sabahta kulak arkasında kocaman bir şişlik olmuş nohuttan büyük iki tane . Çiçek cıkarıyo diyo kimisi ama kafasında var sadece vücudunda yok . Başına böyle bişey gelen var mı . Boynundaki şişlik korkutuyor beni 😟😟