morcivertss Bebeğini sadece mamayla besleyen anneler varsa yazabilirmi su veriyomusunuz yada verdiniz mi ? 2 aylık olacak 5 gün sonra bebegim bu arada
emiyomu morcivertss Verdim yaz dönemine denk geldiği için ben emziriyordum doktorum fark etmez mama anne sütü azda olsa ver susuz kalmasın demişti
bilgedm morcivertss Sadece mamayla besliyorum ve su vermiyorum. Doktorumuz havalar ısındı diye çok duyarsın ama ek gıdaya kadar verme dedi. Sadece 1 kere çok uzun süre ağladı dili damağı kurudu resmen o zaman yarım çay kaşığı kadar bi ağzını ıslatsın diye verdim 😂 O da iki beslenme arasıydı.
pivpivpivahmedmuhsin morcivertss Bebeğim Ekim doğumluydu. 30-35 günlük falanken bir anda ağlama krizine girdi. Mamayı kabul etmedi her türlü şeyi denedik asla susmadı. En son su verelim dedik minik bir biberona koyduk verir vermez içmişti ve susmuştu. Su içtikten sonra idrar rengi bile normalleşmişti. Ben de başta karşıydım fakat baktım ki gerçekten bedenen ihtiyacı var verdim.
Usnac1995 morcivertss Bence bu sıcaklarda kesinslikle verilmeli. Günde 3-4 çay kaşığı su ne zarar verecek ki. Yeğenim ağustosta doğmuştu, doktoru mutlaka bir kaç kere çay kaşığı ile su verin demişti. Bizde verdik ve sorun olmadı yani. Mama alıyorsa mutlaka verin
mamylatte Şöyle normalde suya ihtiyaçları yok ama ben Osmaniye de yaşıyorum hava aşırı sıcak ve sürekli gece gündüz klimadayız bu sebeple ağzı çık kuruduğu için günde 5-6 damla veriyorum
Zynp-61 Bana da doktor mama verirsen peşinden 2 3 damla günlük ver demişti ama anne sütü alıyorsa verme demişti
morcivertss Zynp-61 allah allah bütün doktorlar farklı konusuyor kafa karıstırıcı. Benim doktorda mamayıda zaten suyla hazırlıyorsun 6 ay olana kadar verme dedi
Zynp-61 morcivertss siz kendi doktorunuzu dinleyin benim ki anne sütü aldığı için vermedim sonradan zaten ☺️
canmanayvesuyu morcivertss zaten mama suyla hazırlanıyor gereksiz bebeğin midesini doldurmaya gerek yok
eymenaren41 morcivertss ben verdim çünkü suya vücudun ihtiyacı var bebek te olsa beni de emse verdim mama da yese verdim arkadaşım hiç vermemişti 6 aya kadar vermiycem diyordu doktoru su verin günde 2 3 çay kaşığı da olsa verin demişti onada her doktor farklı tabiki ama şahsen ben kendi çocuklarıma verdim hep suyun ne zararı olabikirkş
morcivertss eymenaren41 mideyi dolduruyor ve beslenmesi gereken miktarda beslenemiyor. Ve bebeklerin böbrekleri henüz tam gelişmediği için kanındaki sodyum oranını düşürüyor.elektrolit dengesini bozabilir gibi gibi yani birisinin bebeğine bişey olmadı diye diğerininkinede olmıcak diye bi sey yok aslında bebekten bebege değişir bunuda en iyi bebegin doktoru bilir diye düsünüyorum ben
cnhavva morcivertss idrarin rengi koyu olurda kakasinda urik asit kristalleri gorursem veririm sivisiz kalmis diye ama suan emziriyorum cokca o yuzden vermiyorum
oyuncakhikayesii morcivertss valla bende 1ayliktan beri veriyorum doktorum yaşlıydı siz her söylenene bakmayın dedi ne anne sütü ne mama su çok farklıdır biraz da olsa günde birkaç kez verin dedi hem dilinde pamukçuk olmaz verin bence yaz döneminde özellikle havalar çok sıcak zaten
-SweetPanda- morcivertss Hayır bebeklere 6 aydan önce su vermek lazım. Bebekler zaten mamadan veya anne sütünden suyu alıyor. Hatta mamadan ve anne sütün yüzde 80ni sudan oluşuyor o yüzden susuz kaldı diye düşünmeyin.
dlrdilara Bebeğimi çocuk üroloji doktoruna götürdüm. Mama alıyorsa mutlaka su ver dedi. Çocuk doktorları verme der ama çocuk üroloğu olarak iki çocuğuma da mama sonrası su verdim dedi. O günden beri veriyorum.