Kızlar ben ve kızım kaç gündür hastaydık oğlum 35 günlük ona bulaşmaması için ellimden geleni yaptım ama kızımdan bulaşmış ona çünkü öpüyordu ben görmediğim de 2 gündür bebeğimin de ateşini takipe alıyordum 37 yada 37 buçuk arası çıkıyordu bugün öksürüyor ve vücudun da ısırık gibi döküntü olmuşmuş ne yapmam lazım doktora gitsem yoğun bakıma mı koyarlar çok kötüyüm lütfen başınıza böyle bir şey gelen varsa yazabilir mi ?