Emzirirken diş tedavisi yaptıran var mı acaba, doktorunuz ne yapmanizi soylemisti, merak ediyorum
Ben az önce kanal tedavisi yaptirdim, 4 saat emzirmeyip 4 saat sonraki sütümü sağıp cope atmami daha sonra emzirmemi söyledi, ama bir baska doktor da sağıp cöpe atma isleminden bahsetmeyip sadece 4 saat emzirme dedi, aile hekimim ise beklememe bile gerek olmadığını söylüyor. Siz nasil yaptiniz?