[silindi] barbiee_ Geçmiş olsun canıım🌸 Bazen olabilir, bizde de olduğu gibi. Şuan iyidir umarım, umarım daha iyi olmuştur 🌸🌸
barbiee_ [silindi] teşekkür ederim bitanem. olabiliyor evet bi kez daha olmuştu. iyi ki ben uyumadım ya. şuan da ilaçlarla düşüyor