barbiee_ Mariposa evet yaaa. teşekkür ederim 🙏🏻 38.1di oğlumun ateşi inatçıdır korkuyorum hemen soktum duşa. olabilir ya herşey olabilir evin içinde anlamadım
Mariposa barbiee_ aaaa… kotu denk gelmiş ama hep böyle zamanlarda bulur zaten hastalık 😏 ertelersiniz bence daha keyifli bir gününde yaparsınız çekimi
maviummu19 barbiee_ vucutta enfeksiypn oldugunda vucut onla savaşırken ısısı yükselir ve ateş çıkar yani durup dururken değil aslnda vucudun hastalığa karşı verdiği bir tepki ateş
barbiee_ maviummu19 olabilir evet doğru. gün boyu bir şeyi yoktu ondan bahsettim aslında uyudu bi baktım inliyor
alinmom barbiee_ 4 yaşında ki kızım da dün bir anda bulantısı oldu ⅔ defa tekrarladı bir önceki günde parktaydık baya sıcaktı hava da duş vs aldırdım normale döndü sanırım güneş geçti başına 🥹
barbiee_ Dedektifgadget teşekkür ederim 🙏🏻 doktor vermedi antibiyotik gerek yok dedi 3 gün sonra geçmezse ateşi gelirsin dedi. zinco ile probiyotik yazmış.
Mariposa barbiee_ genel durumu iyiyse hiç dert etmeyin o zaman. Ateş kötü bisey değil. Vücut o şekilse bağışıklık kazanıyor sonuçta