Meltemguzel0 aşılar söyledikleri ay veya yaş dolduğunda yapılıyor yani sizin çocuğunuz üç bitmiş 4 e girmiş ama daha 4 taşını tamamlamadığı için 4 yaş aşısı olmuyor
Bebekken de ay aşıları öyle mesela 2 ay aşısı 2 ay biter öyle yapılır 2 ay 1-3 günlükken felan aynı hesap yani