nilesbakery Kızlar selam. Yarın 2.ay aşılarımızı olacağız. Açıkçası ateşlenme durumundan dolayı biraz endişeliyim. Bu süreci sorunsuz yönetmek için bilgilerinize ihtiyacım var. Neler yapabilirim.
starwomen nilesbakery Tedirgin olmayın. Kesin ateş olacak diye bir şey yok. Bizim ateş olmamıştı sadece o gün biraz huzursuzlandı o kadar. Geçmiş olsun
amazontuba nilesbakery panik olmayın bebişlerin çoğu ateşsiz ya da hafif ateş ile atlatıyor. Benim kızımda sabah aşı olduk gece çok hafif bir ateş çıktı ilaç verdim ama şuanki aklım olsa o kadar az ateşe ilaç vermezdim🤗 zaten ilk geceyi atlatımca sonrasında sorun kalmıyo gözünüzde büyütmeyin siz ne kadar az stres olurdanız bebiş o kadar rahat olur
mamylatte Bizde çok az Ateş oldu ateş düşürücü bir kere verdim bir de sık sık besledim ki çiş yaptıkça ateş azalır diye bir de baya ince giydirdim o gün biraz da huysuzluk vardı başka bir sorun olmadı