Bizde derler ki bi çocuk 7 kuşağa çekermiş. Yani siz de çekik göz yoksa bile önceki nesillerde vardır, ayrıca bana hiç öyle gelmedi. Gayet tatlış çekik bi bebiş. Benim bebeğimde tam bi Japon balığı, ama babası da bende çekiğiz. Oğlumuz daha da çekik. Kendinize kuruntu yapmayın üzmeyin hiç gerek yok. Rabbim sağlıklı uzun ömür versin bebişinize.