cakebabe Ama sizi doktorunuz yonlendirmis ve 9 aylik iken yapilmis.Bajsi gecen bebek 4 aylık.benim kızımında d vit düşük çıktı 3 ay once doktorumuz doz yukseltti.Daha dogrusu damla sayisını yani eczacı da ayni seyi soyledi marka degismeye " gerek yok doktrlar doz yulseltr genelde boyle durumda dedi"soyledgi sure kadar yuksek kullamdik smdi teke düştük 2 gun snra tekrar baktiracağız değerine buyuzden.Normalde bende duymamıştım,denk gelip biyerde de okumamıştım ama insanın başına gelince mecburen duymuş oldum.:)oyuzden doktora gore yonlenmek dahs dogru.