Öncesinde iki kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ve Ben genelde karından ateş ölçerek ateş gordugumde gittim doktora ya da kustugu için şuanda Karından ateş çıkıyor 37.7 gördüm en yüksek Sıcaklardan mi Enfeksiyon mu tekrarladi anlayamadım 🥲 Üstünde zıbın incecik şort kisakolu var ev serin diye karnını actihimda 37.3 oluyor Sizce normalmi ? (Doktor enfeksiyon durumlarında karın sicakligi önemli demişti o yuzdne karından olcuyorum ) Ya da 3 ay 3 günlük şuan eğer varsa yatirilarmi yine Bu ayda yaşayan var mı acaba ?