eozlem ben meslek lisesi istedim. O zaman hemşire olmak istiyordum ve okusam hemşire olarak mezun oluyordum. Benden 1 sene sonra hemşire yardımcısı olayı çıktı. Ailem asla izin vermedi. Sayısal okuyacaksın dedi. Sözel veya tm ye de izin vermediler. Lisede de alan seçerken dil seçmek istedim ona da asla izin vermediler. İngilizceyi o zamanlar çok güzel konuşuyordum çok ilgim vardı. Rusça okuyup yazmayı temel seviye konuşmayı kendi kendime öğrendim. Sınava girmeye yakın keşke geçseydin dendi🙃 şuan ilgim 0. Konuşulunca anlıyorum ama hevesim kaçtı artık ilgimi çekmiyor dillerde. Rusçayı da okuyabiliyorum ama ilgim kesildi bir kere 0landı yani 😵💫 keman kurslarına vs gittim. Yeteneğim vardı direk dediğini kaptım öğretmenin. Sınav dönemi bırakmamı istediler sonra devam edersin dediler şuan yine hevesim yok elime almak bile istemiyorum kemanımı🙃 bir çok böyle olay geçti başımdan. Sonra da sen devamını getirmedin oldu 🤗 lütfen yönlendirirken çok dikkat edin 🙃
Ailemi suçlamıyorum. Onlarda bildiği kadarıyla ellerinden geleni yaptı. Ama ergenlik dönemim çok zor geçti. Kimseye anlatamadım kendimi. Kuzenim de aynı şekilde zor geçirdi. Annem beni zamanla anladıkça atlatmaya başladım. Eşim karşıma çıktı ve toparlandım. O beni her zaman anladı. Sanırım eşim olmasa biraz daha toparlanmam sürerdi.
Biriyle iletişim kurarken salağa anlatır gibi anlatmadığım için genelde anlamıyorlar. Çok karışık ve üstten anlatıyorum çevreme göre. Detaylı anlatmak da beni yoruyor. Genelde eşim açıklıyor😂😂 bu yüzden iletişim sorunu yaşıyorum. 3 4 kez anlatmak zorunda kalıyorum kendimi. Eşim ve ailem anlıyor Allahtan. Ama arkadaş çevrem, eşimin tarafı no no yani 🙃🙃eşim veya eşimin bir tane bir yeğeni var genelde o açıklar beni 😂😂😂😂