ipek332 biz ikizlerimiz tam 1 yaşındayken uçak yolculuğu yaptık ama eşim yanımdaydı ona rağmen çok zorlandık uçak havalandı inene kadar ağladılar hatta bir ara hostesler uçakta gezdirmişti sakinleştirmek için 🥲 yanınızda birinin olması sizin açınızdan daha rahat olur tabi çocuğun huyu vs de etkili ama uçakta basınçtan kulakları acıyor emzik ver dediler (emzik hiç tutmadılar) emzir su içir vs dediler ama benimkiler ne su içti ne memeyi tuttu 😐