kızım 16 aylık daha ama çok zorladığı zamanlar farzını kılıyorum. eşim varsa o bakıyor öyle. selam vermeden eşarbı çekmeye çalışıyor. Rabbim kabul etsin deyip kılın başka ne yapacaksınız. Öfke duymayın sadece çocuk inada bindirmesin. Tv açabilirsiniz sevdiği birşey varsa. yani 0 ekran kuralınız yoksa. Kuran okumayı dinleyerek yapabilirsiniz. yada o uyuduğu zaman. haklı olarak çok iş de vardır ama en iyisi böyle bence