YK_ Kızlar oğlum 20 aylık öksürük için gittik film çekildi bağırsakları cigerine ilerlemis ve tek yolu ameliyat dediler var mı başına gelen
12_yil_sonra YK_ çok geçmiş olsun , ilk defa duydum . Bence bir kaç doktor daha görsün . Biz 3 aylık olduk nerdeyse her ay bir ameliyat olacaktık . Başka başka doktorlar görsün , fikir olur , hemen bir doktorun demesiyle kalmayın
YK_ SukranUras amin sagolun kimsenin fikri yok galiba bende ilk defa duyuyorum böyle bişey hiç beklemiyorduk bi bilen olsa içim rahatlardı en azindan
SukranUras YK_ çok yakın arkadaşımın bebeği daha küvözde 1 kilo falanken kalp ameliyatı olmuştu. Onlar çok güçlü. Çabucak toparlıyolar içini ferah tut 🌸
YK_ SukranUras evet doktoru da oyle diyor ama ne bileyim insanin kendi evladına gelince çok farkli oluyormuş Allah kimseyi evladıyla sınamasın
YK_ Medicalparkta muayene oldu ameliyatı da orda düşünüyoruz bu konuda fikri olan var mı üniversite hastanesi mi özel mi
YK_ 12_yil_sonra sagolun evet bizde ilk defa duyduk bizde öyle düşünüyoruz zaten tanıdığımız bi dr daha sorduk oda mecbur ameliyat dedi direk şimdi bide üniversite hastanelerine soracaz da hiç bilmiyoruz ki düzgün cerrah prof hangisi onu araştırıyoruz