Arkadaşlar Haziran’dan beri yani 1 aydır diş dönemindeyiz azıları öndeki dişleri falan patlatıyor uykularımız mahvoldu diş etlerinin hepsi şiş siz bu dönemden nasıl geçtiniz bu dönem ne zaman biter bilgisi tecrübesi olanlardan bilgi almak istiyorum hepsini bir anda mı patlatacak bilemedim diş etlerinin hepsi şiş