yldrm12 mbabygirlm yara bandı ıslandıysa altına geçirmiştir. Zaten yara bantları şu normal kahverengi olanlardan ise hemen ıslanıyor. Duşta ıslanmamaso mümkün değil. Ama içiniz rahat etmicekse tekrar alabilirsiniz
mbabygirlm yldrm12 akşam alsam ne olur ki. Namaz kılıyorum birde bebek emziriyorım ama ıslanmış yani aktı kupkuru değildi
Huma_kus34 mbabygirlm yarabandını çıkartıp sadece o kısmı yıkasanız olur tekrar gusule gırmenıze gerek yok yanı
Huma_kus34 mbabygirlm yer kalması halinde gusül abdesti geçerli olmaz. Şayet kuru yer kalmışsa ve bunu daha sonra farketmişse yeniden baştan ayağa yıkanmak gerekmez. Sadece kuru olan yerin yıkanması yeterlidir.
pimpiriklianne43 mbabygirlm bize ders veren bi hanım hoca vardı ona sormuşlardı bu gusül abdestini ya iğne ucu kadar kuru yer kalıyorsa diye oda önemli olan niyet etmek sen niyet edip aldıktan sonra kabul olur demişti
maygirl mbabygirlm Birdaha al yaz günü zaten.Su sorunu yoksa alıverin.Bukadar düşünme.İçine nasıl siniyorsa.