CagriEymen Kızlar 2 aylık oğlum var emzirme sıklığı nasıl olmalı.. acıkınca ağlayan bi bebek değil bende 2 saatte bir emziriyorum ama yanlış yapıyorum galiba ve sürekli kusuyor emzirmeden 2 saat sonra. Bu durumda kustuktan sonra hemen emzirmelimiyim yoksa bi müddet beklemelimiyim. Kafam çok karışıyo.. anne olarak anlamam gerekir ama ben anlayamıyorum 😩
Asya4309 CagriEymen benim de kızım 2.5 aylık emzirmek için zaman tutmuyorum uyanınca emziriyorum biraz oynuyor sonra uyutmak için emziriyoeum 😂eğer kusarsa hemen emzirmiyorum 5-10 dk sonra emziriyorum 😋😋😋
Azraninnnannnesi CagriEymen yani 2-3 saatte bir emziriyorum genel olarak gündüz 3 saatten sonra uyandırıyorum gece 4-5 saate kadar uzuyor bende o şekilde yapıyorum 3 saat nadir oluyor bizimki de acıkıyor genelde :)
CagriEymen Asya4309 bebek dediğin acıkınca ağlar bizimkinde tık yok vermesem memeyi gıkı çıkmıcak öyle olunca çevredikler aç değil demekki diyo. Verirsem emiyo.. bi tek gece beslenmesi düzenli 4-5 saat uyuyo acıkınca aranıyo gündüz böle bişe mümkün değil
Azraninnnannnesi CagriEymen ufak tefek illa ki oluyor ama kusan bi bebek değil acıkmaya yakın kusmuyor
Senaustunbas Ya benim ki uykusu varsa emmiyor kıyameti koparıyor istemiyor 3 sarı geçiyor bazen anlamıyorum 20 dakika falanda emmiyor 10 dakika emip bırakıyor
Brglbray Kusması nasıl önemli olan nokta o? Ve şuan 3 aylık olduk biz bu zamana kadar ağlasın ağlamasın göğsümü veriyordum ben emmek isterse emiyordu istemezse oynuyorduk yarım saat sonra tekrar deniyordun ilk aya göre daha az emiyorlar saat aralıkları uzuyor yani bi sıklık çok önemli olmuyor. Oğlum 12de emdiyse 6 ya kadar uyuyordu gece 6 gibi uyanıp emiyor geri yatıyordu ama gece yatarken iki göğsümü de emiyordu diyebilirim o da 6 ya kadar tutuyordu sanırım gece illa ki acıkıp ağlar uyandırır gündüz de deneyerek emzirin isterse emer zaten artık sarılık riski yok rahat olabilirisiniz biraz daha
CagriEymen Brglbray kusması çökelek gibi diyor annem kesik kesik böyle. Gece hiç bir problem yok gündüz karışık biraz🤪 Çok sağolun ilgilendiğiniz için 🌸💕
Brglbray CagriEymen rica ederim kesik kusuyorsa işine yarayan sütü almış yaramayab kısmı ağız yoluyla atıyor demektir. Endişe edeceğiniz bir şey değil 👏
Reyhan4229 Benım bebegımde öyle 2 3 saatte emzırıyorum 10 dakıka emıyor daha almıyor bıde memeyı zorla verıyorum beyaz gürültü eşliğinde