bidebayilistersenferiya Hayallerhayatolsa diğerlerini bilmiyorum ama kahve makinesini hiç begenmedim sattık
Merveeofs Hayallerhayatolsa bu markayı bilmiyorum kullanmadım ama benim de elektroniklerim rosegold hiç memnun değilim o renkten bence onu düşünmeyin alınca
Omeraslan Hayallerhayatolsa Karacadan tabak , bardak alın. Teknolojik aletlerinde kalite sıfır. Tencere tavası da asla güzel değil. Bence araştırıp hepsini farklı markada olsa iyisinden alın bence
uuuuuuu Hayallerhayatolsa Gold Masterin caycisi var bende asla önermem sürekli bozuluyor elektrikçiye götürüp yaptırdım tekrar bozuldu koydum kutusuna kaldırdım ve çalışırken çok ses çıkarıyor
monarosealp34 Hayallerhayatolsa Canım ben kullanmadım ama böyle teknolojik toplu şeyler çok iyi çıkmıyo bende korkmaz almıştım tost makinesi kahvesi çaycısı blendirı bir tek tost makinesi iyi çıktı böyle şeyler birazda şans işi
mamaisqueen Hayallerhayatolsa bu şekilde alacağınıza teker teker ne lazımda onu alın bence hepsinin iyi olduğu markalar farklı yine bu fiyata getirebilirsiniz
mamaisqueen Hayallerhayatolsa valla ben çeyiz dizeli 3 sene oluyor çok hakim değilim😂 ama ben ortalama ürünler almıştım f/p olarak