utkummm kızım temmuzun 18 inde 21 aylık olacak. Gece gündüz bizimde sürekli ağzımızdaydı. Baya düşkün emziğine. Ağlamasa bile sürekli ağzında olsun istiyor. Ben 3-4 emziğimiz var. Birini kendi dişleriyle yarısına kadar koparmıştı. O halde bile emiyordu. Sözel olarak konuştum emziğin ananende kalmış şu an ememeyiz tarzında. Ama yine de istiyordu mızıldıyordu. Bende kıyamayıp veriyordum. Bu sabah yarısına kadar kopardığı memesini tamamen kopardım çok az ucunda kaldı. Emziğin kopmuş annecim dedim. O şekilde ağzına sokup emmeye çalıştı. Ama boşluk olduğu için rahatsız olup ağzından çıkardı. Emziğini istediğinde o emziğini veriyorum emmiyor şu an. Bakalım gün içerisinde ve geceleri ne yapacağız 😅 gazamız mübarek olsun 😅😅