binnur37 oh mis bizde insallah pazar nasipse gidicez. Kisisel bakımı kas biyik olarak özel bir yere yada denize flan gtmcksem çok cikmadysa aldrmyrm ama aşırı cktiyssa aldryrm bacak vs. Günlük bakım derseniz cilt bakımi vs yaptırmıyorum şuan evde oğluma baktgm için fuzuli masraf olarak görüyorum eve yüzüm iciin krem aldım gece ve gündüz olmak üzere ilk zamanlar düzenli kullandım sonra çok düzenli kullanamadım çocuktan bırakın kremi su içmeyi bile unutyrm bazen. Afedersiniz dün hastalandgm için hayal bir enerji üstümde yok ysni kalkıp motoru calstramiyorum😁 birde şuanda oglum uyuyo o kalknca ypmaya clscam zar zor bı kahve içtim sadece o kadar biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙃