Bebişim 1 yaşında kendi kendine birşeyler yemesini istiyorum ama elleri kirlenecek diye ödü kopuyor sadece önüne ekmek verirsem küçük parca alır ağzına götürür onun dışında hiç birseyi eline alıp yemiyor daha erken mi kendim mi beslemeliyim veya ne yapıp eline verebilirim nasil alistiririm korkuyorum da boğazına kaçacak diye tavsiyeleriniz nelerdir bu konuda