cakebabe kafama takmaya başladım artık 11 aylık kızım hiç diş yok belirtisi de yok salya ağrı ne biliyim kızarıklık hiçbir belirti yok taa 4 aylıkken diş eti beyazlamıştı öyle kaldı normal mi bi anda çıkar mı acaba 🤔
etuerk cakebabe 14 aylıkken ilk dişini çıkardı. 1 yaş kontrolünde doktorunuza belirtsin değerlerine baksın sorun yoktur muhtemelen arka arkaya hepsi geliyor sonra
cakebabe etuerk hadi ya belirti var mıydı öncesinde katı gıda yiyor muydu dişi yokken pankek gibi falan
etuerk cakebabe evet ben hiç kısıtlamadım tavuk köfte dahil yiyordu damakları sertleşiyor zaten siz verin yer
3kidsmom cakebabe benim ikizlerim var şu an tabi 13 yaşındalar 1 yaşında ilk dişleri çıkmıştı çokta sağlam dişleri geç çıkması daha iyi birde diş genetik tir anne babaya çeker
Sekerpare_ 3kidsmom Aynen eşimin tarafı hep yaşına doğru çıkarıyor benim üç çocuğum da geç oldu benim yeğenlerim 4 aylık iken çıkmaya başladı
Elif337798 Ağzı beyazladı mı kızım 12 da bir başladı tm başladı 1 buçuk yaşına geldimi hepsini bitirdi azıyı bile çıkardı ama çok perişan olduk bir geri bir kemik kalmıştj bittirdi şimdi iyi Allah’a şükür
Aaysegull_kck Benim bebeğimde yarın 14 aylık olacak bizde de henüz diş yok. 13 aylıkken alt ön dişinde kabarma oldu ama hala gelen giden yok. Doktorumuz 15. Aya kadar çıkması lazım çıkacak gibi dedi. 15. Aydan sonra çıkmazsa getirin dedi.