Kızlar, bebeğim 34 günlük. Tüm akraba eş dost, 40ının çıkmasını bekliyor görmek için. Ben henüz yeni kendime geldim. Zor bir hastane süreci geçirdim. Plansız 35 hafta doğduğu içinde buzluk ikramlık hiçbir şey hazırlayamadım.
Bana akıl verir misiniz? Her gelene en kolay pratik ama güzel ne yapabilirim ? Siz neler yaptınız?