hafizevr
Tabii anlıyorum sizi ama diyetisyene sadece obez/kilolu insanlar gitmez ki, kilo almak, kilo korumak veya sadece sağlıklı beslenmeyi öğrenmek için de gidebilirler. Hatta internette gördüğünüz bu ürünleri tüketmek yerine doğru yöntemleri öğrenmek için kesinlikle gitmelisiniz. Çünkü bu tarz ürünler işe yarıyor olsa bile tek başına yaramaz. Beslenme düzeninizi, şeklinizi düzeltmedikçe hiçbir üründen fayda göremezsiniz. Maalesef acı gerçekler…