İlk günlerde biz de aynı şeyi yaşadık her gün mutlaka taze kayısı yedirdim bol sıvı özellikle meyve suyu (kendim yaptım) ve çorba içirdim yoğurt ayran hiç eksik etmedim.. buna rağmen tuttuğu için 5.gün sert yaptı sonra hemen yumuşadı diğerleri normaldi. 5. 3. 2. günler olarak böyle devam edip sonra üst üste yaptı şükür. Ama bu anlattıklarımı hiç bozmadım her gün aynı şeyleri yedirdim. Ekmek zaten fazla yemiyor unlu yemekler ya da pilav falan hiç yedirmedim. Kabak ve benzeri sebzeler tükettik ailece. Bizim yapmadığımız hiçbir şeyi ona da yapmıyorum yani o yerse biz de onu biz ne yersek o da onu kısaca. Hatta şöyle söyleyim 5 10 günde ne olabilir ki dedim ilk günler öğle yemeği olarak ana öğün değil hep böyle ara öğün gibi gittim katı yemek yedirmedim. Zayıflarsa zayıflasın toparlarız illaki dedim. Ama hep besleyici şeyler de verdiğim için zayıflama vs bi şey olmadı. Benim için önemli olan zaten kakadan korkan çocuğun bu süreci en az acıyla atlatmasıydı kabız olup daha çok korkmasından da ben korktum.