Meraba kızlar idrar testinde ikinci çizgiyi gördük ultrosanda doktor rahmin kalınlsşmaya başlamış dedi ama kan testinde sonuç negatif Haziran’ın 13 de kimyasal gebelik geçirdim haftaya tekrar kan vereceğim bu şekilde olup değer yükselir mi 6 tane idrar testi ysptım kaset vs sonuç pozitif çikiyor bilginiz var mı