bilginmanas swimbobo alicaz biz emniyet kemeri var tentesi var 1 yaş öncesi daha kolay olur dedi bir arkadaşım (antrenör kendisi)
1 yaş sonrası da şu hani sarılı yeşilli markasının adı aklıma gelmeyen o kolluklar daha uygun olurmuş
Bebisim 10 aylık bu arada